I per què us agrada tant llegir…?

Aquesta és la pregunta que fan a l’InfoK, dedicat exclusivament a la Setmana del Llibre en català. Convé recordar que fa uns anys l’Escola de La Riba va participar-hi aportant la seva experiència dels “Clubs de lectura.” Aquí teniu l’enllaç de la notícia:

Avui hem vist el reportatge i hem parlat de per què ens agrada tant llegir! Em transporta a un món nou, em diverteix, em fa feliç… són algunes de les respostes que han donat els alumnes més grans de l’escola.

(Si voleu veure el vídeo, cliqueu a la imatge)

(Si voleu veure les respostes dels nostres alumnes, cliqueu la imatge)