Gust per la lectura a l’Escola!

(Per veure més imatges, feu click a la imatge)

No hi ha receptes miraculoses per contagiar el gust per la lectura. Per aconseguir-ho ens caldrà confiança, paciència i constància, predicar amb l’exemple i sumar complicitats per fer del llibre un objecte quotidià, interessant i atractiu.

GIRBÉS, J.C. El mètode definitiu per tenir fills lectors.

Durant els 30 minuts de lectura a l’Escola fem moltes activitats per aconseguir que els nostres infants gaudeixin de la lectura. Processos lectors, apadrinament per part dels alumnes més grans, fillols entregats a la lectura, lectura en veu alta, lectura digital a través de la PDI, o simplement llegir el que a un li agrada. Així ho fem i així ho seguirem fent perquè creiem que la lectura és molt important per als nostres alumnes.

Educar en l’hàbit de la lectura.

Les psicòlogues Patricia Ramírez i Yolanda Cuevas ens parlen del paper que la lectura pot tenir en la salut infantil