Festa de final de curs de la ZER El Francolí a La Riba!

La Festa de la ZER El Francolí es va celebrar divendres 24 de maig a La Riba. Tot i la pluja, Josep Fort, alcalde de La Riba ens rebia amb els braços oberts donant el tret de sortida a la festa! Mestres, infants i famílies omplien el Casal ribetà preparats per passar una bonica tarda!

Tot seguit, les famílies de l’AMPA explicaven la riquesa natural que envolta la població de La Riba. Com molts ja sabeu, és un poble envoltat de fonts, muntanyes i rius. En principi, aquesta jornada s’havia organitzat per passejar pel poble i conèixer l’entorn proper de La Riba. Malgrat la pluja, i amb molta il·lusió, les mares dels infants de l’escola de La Riba van fer una breu exposició.

Era el torn dels nens i nenes més grans de l’escola. Aquests van oferir unes lectures de poemes creats per ells mateixos i relacionats amb el tema de l’aigua.

En acabar, l’AMPA de La Riba oferia el berenar a tots els assistents. Aquest va ser organitzat per les AMPES i AFAS de les 4 escoles de La ZER. Van poder menjar, entrepans, fruita i magdalenes!

Per acabar la festa, les mateixes AMPES, AFAS i mestres de la ZER van organitzar tot un seguit de tallers on els nens i nenes acompanyats de les seves famílies van poder pintar-se la cara, fer manualitats, papiroflexia, jocs de taula, de pintura i fins i tot pintar-se la cara!

(Per veure més fotografies, podeu clicar aquesta última)

Una bona jornada d’aprenentatge i convivència entre famílies, infants i mestres!