A educació infantil preparem les colònies a Santa Margarida de Montbui!

Els alumnes d’educació infantil han parlat de les Colònies a La Censada de Santa Margarida de Montbui els dies 27 i 28 de maig de 2019. S’ha establert una conversa sobre: què faran, quins dies hi aniran, quines escoles hi aniran, com hi arribarem, a quina hora marxarem, hem creat una llista dels nens de l’escola que hi aniran… i sobretot, s’ha llegit i anotat tot allò que necessiten posar a la motxilla per marxar dos dies.

Entre tots han agrupat tota la informació i se n’ha fet un gran mural. Aquest serveix per treballar la lectura i l’escriptura de textos, paraules i frases.
Partint de la necessitat de saber què farem, ens ajuda a tenir ganes i estar motivats per llegir i escriure per no descuidar-nos res!
També aprenem, per alguns, nou vocabulari, ordenar la informació… També s’han fet una idea de com és el menjador, també han vist les lliteres de la habitacions i molts ja han parlat en quin llit dormiran!

Les famílies, per la seva part, han rebut un tríptic informatiu, escrit en majúscules i en lletra i vocabulari clar per tal de poder ser llegit i rellegit a casa.

Aquestes activitats, ajuden sobretot als més petits a fer-se una idea de què implica anar de colònies, i els tranquilitza saber informació i establint una bona conversa inicial sorgeixen dubtes i s’aclareixen idees.

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)