Fem una amanida de l’hort de l’escola i plantem més enciams i raves

El Comitè Ambiental de l’escola, format per mestres, pares i alumnes es reuneixen varies vegades durant el curs i s’organitzen i es parlen de les activitats que es duran a terme durant l’any. Una de les propostes que segueixen peu ja des de fa força cursos, és mantenir viu l’hort escolar. Aquest passat octubre vam plantar enciams, raves i espinacs i avui n’hem pogut disfrutar elaborant unes bones amanides!

IMG_1023

Avui al matí, els alumnes d’educació infantil, han preparat els estris i tots els ingredients necessaris per elaborar un bona amanida. Si cliqueu la següent fotografia veureu que hem aprofitat per establir una bona conversa i escriure les paraules de tot allò que tenien sobre la taula.

IMG_0964

A la tarda, ja ho teniem tot apunt i tots els nens i mestres de l’escola hem participat en l’elaboració.

IMG_1022

També, hem aprofitat que teniem ajuda del pare del Marc Banús, hem plantat més enciams i raves !

IMG_1011

MOLTES GRÀCIES als membres del Comitè Ambiental

Sandra Fort, mare de la Judit Pérez i Guillem Banús (pare del Marc Banús) per col·laborar amb nosaltres.