Amb motiu de la clausura del PROJECTE VINCLES us convidem a una EXHIBICIÓ DE TENNIS TAULA

El PROJECTE VINCLES ha estat, per tercer any consecutiu, un gran èxit de participació on infants i famílies s’han reunit diverses tardes durant el curs per tal de compartir els oficis i aficions dels familiars amb els alumnes. Per acabar d’arrodonir i posar fi al projecte des de l’escola s’ha organitzat una exhibició de tennis taula a càrrec del Club Tennis Taula Borges.

Cal agraïr a totes les famílies que heu participat d’aquest projecte. Els nens han estat orgullosos de les vostres visites. Junts hem compartit sabers i ens hem enriquit els uns dels altres. Moltíssimes gràcies!

TOTHOM HI ÉS CONVIDAT, US HI ESPEREM!