Ensenyament competencial: fem un plànol de la nostra classe a escala!

Qualsevol activitat que sigui competencial ha de ser dissenyada i portada a la pràctica amb la finalitat d’ EMPODERAR els alumnes d’eines i estratègies per aprendre a aprendre al seu ritme i desenvolupar unes habilitats i coneixements competencials, procedimentals i actitudinals per afrontar situacions socials diverses.

Fer un plànol a escala amb l’ajuda de les TAC porta implícitament conèixer i posar en pràctica un conjunt de sabers, coneixements i habilitats: unitats de mesura, capacitat de desició, arribar a acords amb el teu company…

(si voleu veure més fotos cliqueu la imatge)

Els alumnes més grans de l’escola s’han endinsat en el món de les matemàtiques i per un dia han estat uns arquitectes genials.