Ens despedim del Sergi, el vetllador de l’escola!

El Sergi Olivan, “OLI” pel amics, és de Montblanc i venia dos dies a la setmana a l’escola a fer de vetllador. En altres paraules, atén, cuida i vetlla pels alumnes amb més dificultats, dóna suport als mestres, al grup classe i també a les sortides i altres espais educatius.

Al Sergi li encanta viatjar, conèixer món, jugar, ajudar i aprendre amb els nens. Aquesta setmana ens hem hagut de despedir d’ell perquè se’n va a treballar a l’Institut Joan Amigó de l’Espluga.

Compartim algunes de les fotografies del seu pas per la nostra petita escola! Sergi, et desitgem moltíssima sort i esperem la teva visita!

Avui a la tarda li hem regalat un llibre de fotografies i dibuixos i ell ens ha regalat els llibres on surten publicats els seus poemes. Alguns dels quals, avui ens els ha tornat a llegir. Gràcies, els deixarem a la biblioteca de l’escola!

El dilluns vinent coneixerem el IAN, que farà de Sergi!

SERGI!