El comitè ambiental us convida a participar de la poda de la morera

El comitè ambiental des l’escola, format per mestres, famílies i alumnes es va reunir el passat 6 de novembre i es van organitzar i coordinar les actuacions que es duran a terme al llarg del curs.

Una de les propostes que segueix en peu ja des de fa força cursos, és mantenir viu l’hort escolar. També es va parlar de noves activitats que s’inclouran al Pla d’acció del programa Escoles Verdes que l’escola en forma part des de l’any 2005.

L’AMPA i amb el suport del comitè s’ha organitzat la sortida al bosc de Poblet. Una manera diferent de descobrir els bolets amb els nens. Així, anar al bosc pintat de Poblet, és una singular i divertida manera de convertir-se en caçadors de bolets i descobrir una part del Parc.

Des del comitè també es va organitzar LA PODA DE LA MORERA DEL PATI  pel proper dimecres 21 de novembre. Tothom hi és convidat!