El CARNAVAL 2019 de l’Escola de La Riba!

La setmana de Carnaval sempre és una setmana moguda, divertida i diferent! Ja ho diuen, PER CARNAVAL TOT S’HI VAL! Són uns dies de somriures, d’alegries, gresca i xerinola!

L’Escola de La Riba s’ha omplert de festa i diversió amb totes aquestes propostes:

BENVINGUDA DEL REI CARNESTOLTES i LECTURA DEL PREGÓ!

LES ORDRES DEL REI CARNESTOLTES

EL BERENAR DE DIJOUS GRAS A LA FONT DEL SORTIDOR

PENTINATS ESBOJARRATS A LA PELU DE LA NURI

PENJADA DE CARTELLS PEL POBLE ANUNCIANT LA RUA DEL DIVENDRES

LA REINA DEL CARNAVAL VISITA LA LLAR D’INFANTS MUNICIPAL

LES FAMÍLIES COL·LABOREN EN L’ELABORACIÓ DE LES DISFRESSES

Per veure les fotografies de la setmana, cliqueu aquesta última

RUA DE CARNAVAL de l’Escola! amb motiu de la celebració dels 60 anys de l’escola les disfresses han estat relacionades amb l’evolució de la música al llarg de tots aquests anys!

Els nens i nenes de la llar d’infants ab les seves famílies també s’apunten a la Rua

EL REI CARNESTOLTES TAMBÉ VA VOLER ACOMPANYAR-NOS! GRÀCIES PAU SAUMELL COMPANY!

BERENAR SALUDABLE GRÀCIES A L’AMPA

GRÀCIES A L’AJUNTAMENT DE LA RIBA PER COL·LABORAR, un any més amb l’animació de la festa amb la Xaranga Estrella Band!

Per veure més fotografies de la rua, cliqueu la fotografia de grup!