Dos alumnes de l’Escola de “la Riba” al XI Certamen de lectura en veu alta!

Dos alumnes de l’escola de La Riba van participar en la primera fase del concurs XI Certamen de lectura en veu alta, celebrat al centre de Lectura de Reus el dia 27 d’abril.

Les dues alumnes van llegir en veu alta els seus textos i juntament amb els altres participants de tota la demarcació de Tarragona, van poder gaudir d’una jornada lúdica molt interessant.

La primer en llegir va ser l’Emma Garcia, que va llegir un text del llibre El nen d’ombra. Per la seva banda, la Laia Company, va llegir un text del llibre Lladre de joguines.