Dia escolar de la PAU i la no violència #escoladelaRiba #30gener

El dia començava amb un somriure, ens esperava un dia especial ja que al llarg de la jornada es durien a terme propostes i dinàmiques encaminades al treball dels valors i sentiments relacionats amb la PAU I LA NO VIOLÈNCIA. Diverses activitats han ajudat a contribuir, a través de l’educació, a la conscienciació de tots en la construcció d’un món millor, un món més just i més humà.

Per grups també s’han dut a terme tallers, s’han visulitzat contes i històries entorns els valors del respecte, la tolerància, l’estima, el respecte… tot relacionat amb murals sobre la PAU!

A la tarda es va organitzar una sessió de contacontes d’avui “Històries d’allò que ens duu a la PAU” a càrrec de la l’artista, escriptora, mestra i narradora MontserRat Cebrián (Rat)

??? Tot un luxe comptar amb la companyia de l’Yvonne Fuster, muralista, il·lustradora i assessora de plàstica de l’escola. Ella i la RAT formen un espectacular equip, creen, inventen, escriuen, dibuixen, imaginen … tot el que es proposin!
La veritat, un parell d’artistes incansables que valen un imperi!
Espaispersomniar Pintura Mural. Yvonne fuster

El dia finalitzava amb la cantata conjunta de la cançó IMAGINE de John Lennon a la biblioteca de l’escola!

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

I recordeu:

La PAU comença amb un bon somriure!