Canalització d’aigües a l’escola

Comitè ambiental 5 Comitè ambiental 6El passat dia 21/05/2014 vam començar amb un projecte que teníem pendent,  la canalització d’aigües pluvials.

El manetes que tenim al Comitè Ambiental, en Xavi Saumell  es va posar mans a l’obra i amb l’ajuda d’uns quants pares ho va deixar tot preparat.

Va muntar una canalera per recollir l’aigua de la teulada del depòsit de la caldera, on condueix l’aigua pluvial mitjançant una canalització a una depòsit de plàstic de manera que quant plogui recollirem l’aigua, que després podrem utilitzar per regar les plantes del nostre hort.

Un estalvi d’aigua per l’escola.

El dia 30/05/2014 un cop tot acabat ho vam ensenyar al alumnes de l’escola.

Alguns alumnes també van poder estrenar el compost ador que s’ha instal·lat al pati del hort per poder-ho posar en marxa al curs vinent.