Bon Nadal i feliç any nou!

Bones festes i molts bons desitjos pel nou any!

ÉS UN DESIG!
Claustre del Ceip La Riba

[kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/Cw0FQhMsKMA” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]

Anem de colònies a La Noguera

Colònies 09 St Llorenç de Montgai
Els alumnes de l’escola van anar de colònies al Camp d’aprenentatge de la Noguera a la població de Sant Llorenç de Montgai el 11, 12 i 13 de novembre.
Els alumnes s’ho van passar d’allò més bé i van poder gaudir… Llegeix més»

GUSTI, IL·LUSTRADOR, ENS HA VISITAT

El dia 7 de maig a la tarda, hem tingut una agradable visita al nostre centre: en Gusti, il·lustrador amb una trajectòria professional molt reconeguda pels seus treballs i pels nombrosos premis que ha obtingut.
Els alumnes del centre han escollit llibres il·lustrats per ell i els… Llegeix més»

Activitats del "GUST PER A LA LECTURA"

C. Mitjà
Aquest trimestre els alumnes de C. Mitjà estem llegint el llibre MARDUIX d’Enric Larreula.
Enguany participarem en el XIV Concurs ” El gust per la Lectura” presentant el treball fet a partir d’aquesta lectura.
 El tema va de bruixes i aquest món ens… Llegeix més»

Nadal 2008-2009

Com cada any tots els alumnes de l’escola, petits i grans, vam celebrar el Nadal amb molta il·lusió i alegria.
Primer els més petitons vam fer cagar el tió, a continuació també ho van fer els alumnes dels altres cicles.
A les 12 del migdia el patge… Llegeix més»