GUSTI, IL·LUSTRADOR, ENS HA VISITAT

El dia 7 de maig a la tarda, hem tingut una agradable visita al nostre centre: en Gusti, il·lustrador amb una trajectòria professional molt reconeguda pels seus treballs i pels nombrosos premis que ha obtingut.

Els alumnes del centre han escollit llibres il·lustrats per ell i els han treballat cadascú a la seva manera.

Ed. Infantil . En Tento,……..

C. Inicial:  Qui recull les caques del gos.

C. Mitjà:  Qui fa servir les papereres

C. Superior: Qui estima els vells

Durant la tarda els alumnes van escoltar-lo i van veure en directe la seva hàbilitat en il·lustrar tot tipus de personatges (protagonistes dels llibres llegits) i d’altres que sorgiren esporàdicament en la conversa.

Els alumnes van fer-li tot tipus de preguntes i van quedar encantats amb el seu càracter i la seva bonhomia.

A més de dibuixos en Gusti tambe útilitza altres tècniques com  el collage i l’aquarel·la.

És autor d’un llibre anomenat Basurarte, a través del qual es fan propostes molt suggerents aprofitant tot tipus de material en desús o deixalles. Alguns dels alumes de l’escola el van voler imitar i els van sortit treballs força creatius.

Per si algú està interessat en Gusti, us el recomanen com a persona i com a professional i us linkem l’adreça del seu blog: gustillimpi.blogspot.com