Anem de colònies a La Noguera

Colònies 09 St Llorenç de Montgai

Els alumnes de l’escola van anar de colònies al Camp d’aprenentatge de la Noguera a la població de Sant Llorenç de Montgai el 11, 12 i 13 de novembre.

Els alumnes s’ho van passar d’allò més bé i van poder gaudir d’uns dies de convivència amb la resta d’alumnes i professors de l’escola, a partir d’un centre d’interés com n’és la Prehistòria.

Els objectius de la sortida són els següents:

• Comprendre les formes de vida al llarg del temps.
  • Saber interpretar el paisatge actual des del punt de vista de la relació de l’ésser humà ,amb el seu entorn natural ,amb la voluntat de fomentar un aprenentatge analític que els permeti una millor comprensió del món d’avui.
  • Gaudir d’uns dies de convivència escolar amb la comunitat educativa.

Aquí teniu algunes imatges, esperem que us agradin.