Badatletisme

El dia 18 de maig, la classe de 5è vam participar en el “Badatletisme” a les pistes d’atletisme: Paco Àguila. En aquesta activitat van participar un total de 30 escoles de Badalona. Durant el matí, vam fer  12 proves, com per exemple: llançament de pes, resistència, llançament de disc, salt de tanques, relleus, etc. Primer vam realitzar per grups sis proves, després hi havia un petit descans per recuperar forces i finalment les últimes sis proves.Com a cloenda, vam fer un ball totes les escoles juntes amb la cançó que es diu: M’agrada l’esport. Quan vam arribar a casa estàvem molt cansats, però va ser un dia molt divertit, practicant esport i alguns vam conèixer nous amics.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *