Programa de consum de fruita a les escoles

Benvolgudes famílies,

en relació amb el Programa de consum de fruita a les escoles del curs escolar 2021/2022, us informem que:

S’ha previst fer 7 entregues mensuals, de desembre de 2021 a juny de 2022. Al llarg del curs els nens i nenes adherits al Programa rebran 17 peces/racions de fruites i/o hortalisses fresques, a raó de 2-3 peces per mes.

La primera entrega es realitzarà a totes les escoles entre el 29 de novembre i el 16 de desembre de 2021, amb un lliurament de tres peces de fruita (mandarina, poma i raïm), per a l’hora d’esmorzar, dins del recinte escolar.

El Departament realitzarà la distribució de fruita del Programa mitjançant l’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (AFRUCAT).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *