Sant Jordi 2018. Jocs Florals de l’escola

SANT JORDI 2018

JOCS FLORALS. LLÍVIA

• D’Educació Infantil els dibuixos premiats han estat els dels nens i nenes:
  • P3: Carla Maria Conan
  • P4: Eric Cepeda
  • P5: Anna Romeu

• D’Educació Primària, en cicle Inicial, els rodolins premiats del tema poble i els carrers de Llívia han estat els dels nens:
  • 1r curs: Marc Pertegas
  • 2n curs: Pol Visa

• Cicle Mitjà:
  • 3r curs: Matias Upstusky, amb el poema titulat “El meu poble
  • 4t curs, prosa: Artur Mayoral i Gerard Aguilera, amb la narració titulada “La guerra de l’esmorzar”
  • 4t curs, poesia: Maria, amb el poema titulat “Sant Guillem”

• Cicle Superior
  • 5è curs, prosa: Nora Galisteo, amb la narració titulada “El nen i la guineu”
  • 5è curs, poesia: Naila Visa, amb el poema titulat “El majestuós castell de la vila de Llívia”
  • 6è curs, prosa: Ona Martí, amb la narració titulada “”El viatge a Mart”
  • 6è curs, poesia, Laia Bazaga, amb el poema titulat  “Llívia”:

Felicitem a tots els nens i nenes que han participat en els Jocs Florals de l’escola de Llívia en aquest curs 2017-2018!!