ENTRE TOTS FEM ESCOLA

PROJECTE EMOCIONS: fem una bústia

A la classe de les fruites continuem rebent cartes dels nostres familiars. Ens fa moltíssima il·lusió cada vegada que en rebem una. Així que com ens agrada tant rebre i fer cartes hem decidit fer una bústia per la classe. Així podem enviar-nos i fer cartes cada dia entre nosaltres. És molt divertit! Moltes gràcies a tots els familiars que ens envien cartes!!

SETMANA BLANCA-21

La setmana del 8 al 12 de març l’escola Jaume I de Llívia vam poder fer la setmana blanca. La veritat és que després de tot el que està passant necessitàvem una setmana gaudint de la neu, la natura, de l’esport i dels nostres companys. Vam estar molt bé, amb bona neu tot i ser al març i amb bon temps. Volem agrair a la Fundació de Bosch Aymerich que ha donat l’oportunitat a tots els nens i nenes de la Cerdanya de gaudir d’aquest esport.

FOTOS SETMANA BLANCA LLIVIA-21

RAQUETES I TRINEUS A GUILS

El passat 1 de març els nens i nenes d’infantil i cicle inicial vam anar a Guils Fontanera. Els més grans vam poder gaudir d’un recorregut per la muntanya amb raquetes de neu i els més petitons ens ho vam passar d’allò més bé tirant-nos amb els trineus i jugant amb la neu.

APRENEM SUPORT VITAL!

Les escoles de la ZER formem part d’un programa anomenat SUPORT VITAL ALS CENTRES EDUCATIUS a través del qual treballem amb l’alumnat com actuar davant d’una situació d’emergència, per tal de desenvolupar la seva capacitat de resposta i poder fer front a qualsevol situació que… Llegeix més»

Cicle Superior: Seguim aprenent sobre l’entorn proper…Què en sabem dels ocells de Cerdanya?

Després de buscar les espècies pròpies d’aquesta part del Pirineu, estem preparant exposicions orals amb el suport d’una mena de pòster d’informacions, amb les espècies més importants que viuen per aquí.Fem recerca en llibres que hem agafat de la biblioteca de Puigcerdà i en pàgines web especialitzades, com l’Institut Català d’Ornitologia (ICO) i vídeos divulgatius que tenim penjats en la plataforma Moodle de Cicle Superior. Així, també practiquem les noves tecnologies.Per altra banda tenim el projecte de construir “menjadores” amb materials reciclats. Ara per ara, per grups estem pensant quines formes tindran, quins materials utilitzarem, com ho farem per construir-les…etc…… Llegeix més»

CARNESTOLTES

Tot i ser un Carnaval diferent ens ho hem passat d’allò més bé durant tota la setmana de Carnaval. Vam seguir les ordres esbojarrades del “Covidtoltes” i el dijous ,amb seguretat i distància, vam fer una petita desfilada pel pati de l’escola. El dimecres següent ,com marca la tradició, vam cremar al rei Carnestoltes com a símbol de cloenda de la festa. Fins l’any que bé Carnestoltes!!

ESTRENEM ESCOLA!

Per fi hem estrenat escola!! El passat 11 de gener els nens i nenes d’infantil, cicle inicial i cicle mitjà ens vam traslladar a la tant desitjada escola nova. Estem encantats amb el canvi i segur que la gaudirem moltíssim. Encara falta la part de dalt però de seguida estarà acabada i també es podran traslladar els alumnes de cicle superior. En aquests moments no us la podem ensenyar físicament i per això us hem fet aquest vídeo .Quan puguem, ens  agradarà molt que entreu a visitar-la.

CS: Participem al concurs de dibuix de “Sis contes per cuidar el Planeta”, organitzat per la Fundació d’antigues Caixes Catalanes.

Participem al concurs de dibuix de “Sis Contes per cuidar el Planeta”, organitzat per la Fundació d’antigues Caixes Catalanes.Hem fet dibuixos sobre sis contes que treballen diferents competències emocionals. Primer de tot els vam llegir i vam triar quin trobàvem més atractiu per dibuixar. Ens vam distribuir les històries, i hem procurat il·lustrar-les totes.… Llegeix més»