Trobades intergeneracionals

Aquest dijous l’alumnat de 5è va fer la primera de les 5 trobades intergeneracionals del trimestre amb les i els usuaris de la Residència de La Fuliola i Boldú en el marc del seu treball vivencial referent a l’assignatura de valors.

Amb aquestes, es treballa tant el voluntariat com la col·laboració amb la societat per tal d’establir llaços que vagin més enllà de les edats.

Aquesta primera trobada, aprofitant les agradables temperatures, ha estat dedicada al joc a l’exterior. L’alumnat, juntament amb les àvies i els avis, han pogut compartir una jornada d’uns esports tan tradicionals com són les bitlles i de petanca.

Aquí en podeu veure un recull fotogràfic:

Ara toca esperar la següent trobada, que preparem amb moltes ganes!