Treball en xarxa a l’Educació Física

Aquest curs sembla que costarà realitzar activitats amb grans grups. Cada any, els alumnes de 5è i 6è de l’escola, participaven a la Trobada esportiva organitzada pel seminari d’educació física de l’Urgell al Parc de St. Eloi de Tàrrega, on s’aplegaven més de 800 alumnes de les escoles i instituts de la comarca. Per raons sanitàries, aquest curs no podrà ser, però els mestres d’educació física no ens resignem i hem creat un treball en xarxa entre les escoles de la comarca anomenat REPTES. Cada escola ha de confeccionar un seguit de reptes motrius i aquests els envia a altres escoles de la comarca, per a que els alumnes els puguin superar. Ho aconseguiran? Els alumnes de cinquè de la nostra escola han creat el següent vídeo i els següents reptes per a què els puguin realitzar els nostres companys de Bellpuig i Tàrrega.

Vídeo: https://drive.google.com/file/d/1S2Df2_EAjqGYgLnMm-ZIhfIOnAl-GKOJ/view?usp=sharing

Reptes:

Repte 1 by Escola Guillem Isarn on Scribd