TAST DE LLIBRES

Avui la nostra classe s’ha convertit en un restaurant literari.

Les nenes i els nens de tercer quan han arribat a l’escola s’han trobat la taula ben parada, preparada per endinsar-los en un tast de llibres, del que n’han gaudit molt.

L’objectiu d’aquesta activitat, a banda de treballar el gust per la lectura, era el de que els alumnes aprenguessin a escollir els llibres segons les seves preferències i gustos.

Oi què quan vas a un restaurant i has de triar el que demanaràs per menjar no et quedes només amb el nom del plat? Oi que vols saber que porta? Doncs perquè no fer-ho amb els llibres?

A través del TAST DE LLIBRES hem après que a la contraportada hi ha la sinopsis que ens fa un breu resum de que parlarà el llibre, els hem fullejat per veure com és la lletra, les imatges que s’hi amaguen,…

Voleu veure que bé ens ho hem passat?