TARDA DE CIÈNCIA AL LABORATORI

Aquesta tarda, les nenes i els nens de 3r i 4t han viscut una tarda plena de ciència amb dues activitats molt xules i interessants: la construcció d’un termòmetre casolà i la DISSECCIÓ D’UN PEIX!!!!

Hem tingut la gran sort que, la Davínia Morera, mare d’alumnes de l’escola, ha pogut passar la tarda amb nosaltres i ens ha ajudat en la dissecció d’una orada. Ens ha explicat curiositats que no coneixíem!!

Sabeu que els peixos només tenen un ronyó? Doncs sí,  i hem pogut veure’l. També hem vist altres òrgans com el cor, el fetge, la melsa, els intestins, l’estómac, el cervell.. I les dents!!! Quines dents que tenen!!

Sabíeu què és la bufeta natatòria? Doncs ara nosaltres també ho sabem. La Davínia ens ha explicat com funciona, i quan s’infla, fa que el peix floti i pugi cap amunt; quan es desinfla, el peix va cap a baix.

Ha estat molt curiós poder observar organs que nosaltres també tenim, en un altre ésser viu.

Volem agrair-li a la Davínia que hagi acceptat venir a l’escola i que ens hagi donat l’oportunitat de poder fer aquesta pràctica i veure les parts d’un peix en directe . G R À C I E S

Feu clic aquí per veure les fotos.