TALLER SOBRE EL MALBARATAMENT ALIMENTARI

Aquest matí els alumnes de sisè hem tingut el plaer d’aprendre sobre el malbaratament alimentari, tot gaudint d’un taller molt atractiu. La monitora Jana ens ha explicat que cada dia es llença molta quantitat de menjar a tot el món, a les cases, a les escoles, als supermercats… Hem parlat sobre el tema i ella ens ha fet reflexionar tot donant-nos uns petits consells per poder aprofitar diferents tipus de menjar. El taller que hem realitzat ha consistit en elaborar unes postres tot utilitzant pa sec (que moltes vegades es llença), pomes que tenen algun cop (que també sovint es llencen), sucre morè, ou, llet, xocolata de garrofa i herbes aromàtiques. Hem seguit els passos de la recepta i ho hem cuit al forn. Ha sortit boníssim!

En el següent enllaç us deixem algunes fotografies: