TALLER DE BOLES DE LLAVORS A INFANTIL

Aquest divendres 12 de març a educació infantil hem realitzat un taller de boles de llavors anomenat “Nendo Dango”, la Tatiana ens ha explicat com podíem fer uns collarets plens de llavors de flors de primavera, fang i terra i després ens els podíem emportar a casa per plantar i fer que creixin i es facin grans. Aquest taller està relacionat amb el projecte de l’hort que estem fent ara a les classes i amb l’Escola Verda. Ens ho hem passat molt bé fent aquestes boles tant especials!!!!

1. Tatiana

A la vostra escola teniu un projecte de l’hort molt bonic. I jo, m’ho vaig passar genial fent el taller de boles Nendo Dango amb vosaltres. Segur que ens surten unes flors de primavera precioses! Una abraçada pels nens i nenes de P3, P4 i P5, i per les seves mestres.