Sortida amb bicicleta a Montalé

Per fi ha arribat el dia! Anem a Montalé amb bicicleta!!!

L’activitat física és sinònim de salut, per aquest motiu, com ja és tradicional a la nostra escola agafem les bicicletes i anem a Montalé. Tots els alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem participat d’aquesta iniciativa.

A més a més, aquest any, els quilòmetres que hem fet es transformaran amb euros! Sí, sí… tal i com ho llegiu. Des del Seminari d’Educació Física on hi participa el mestre d’aquesta assignatura de l’escola i gràcies al Consell Esportiu de l’Urgell, per cada quilòmetre que facin els alumnes ells ho bescanvien per euros en benefici de l’Associació Alba de Tàrrega. Així que… a pedalar!!!!

Aquí trobareu totes les fotos de la sortida!