Sortida a Montalé amb bicicletes

Com ja ve essent tradicional a finals d’abril, fem una sortida amb bicicletes a Montalé. Avui, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior ha pogut gaudir d’aquesta excursió fins aquest poble que tenim a l’entorn de La Fuliola. Montalé ja sabeu que és un poble que pertany al municipi d’Ivars d’Urgell i només es conserva una casa de l’antic poble que hi havia a l’entorn d’un castell desaparegut.

En aquesta sortida s’ha aprofitat per visitar El Bullidor. Un cop a Montalé l’alumnat ha pogut gaudir del fantàstic paisatge que té i després de dinar s’han realitzat jocs esportius i de cucanya.

Si voleu veure alguna fotografia, us les deixem aquí: https://photos.app.goo.gl/rGCyrwr9KoiRfGrRA