PROJECTE ESCOLTA’M

A principis del mes d’octubre vam posar en marxa el projecte ESCOLTA’M.

Els nens i nenes de l’escola tenen moltes coses a dir-nos, i molts cops el ritme trepidant de l’aula, les classes, les tasques a fer,… no ens deixen prou espai per escoltar-los com es mereixen.

D’aquí neix la necessitat de formar-nos, com a docents, i engegar el projecte Escolta’m.

Escoltar-nos és la base de la proposta de tutoria personalitzada que us presentem, basada en el desig d’escoltar, de comprendre, de no jutjar, i poder transmetre a cadascun dels nostres alumnes: “tu m’importes”.

La finalitat és aconseguir millorar el benestar de l’alumnat i, de retruc, una millora de la convivencia i també una millora en els aprenentatges.

Per poder dur a terme aquest projecte des de l’escola hem creat dos espais ben acollidors per a que els alumnes es sentin còmodes i puguin expressar-se lliurement.