Premi Pilarín Bayés

L’expressió escrita és un dels recursos que més treballem a l’escola, per aquest motiu li volem donar un significat i una intencionalitat clara i els alumnes de 5è ens presentem al concurs “Premi Pilarín Bayés” de contes per a nens i nenes.

Es tracta d’un Premi de contes escrits per nens i nenes de Primària. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors.

El Premi vol ser un homenatge a aquesta gran il·lustradora que encarna tot això a la perfecció: valors, estima pels contes i estima pels infants.

El Premi proposa cada curs una temàtica diferent i els contes rebuts es classifiquen en quatre categories:

– Cicle inicial

– Cicle mitjà

– Cicle superior

– Educació especial

De cada cicle, el Jurat escull 5 contes, que són publicats en un llibre il·lustrat per la mateixa Pilarín Bayés.

La comunicació del veredicte es fa sempre el 23 d’abril, dia de sant Jordi, en directe a Els matins de TV3. Es convocarà les escoles guanyadores a una gran festa a finals de curs per fer el lliurament dels premis als autors dels contes guardonats.

El Premi és convocat per l’Editorial Mediterrània juntament a l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Els contes que presentem al concurs són els següents:

Premi Pilarín Bayés by Escola Guillem Isarn on Scribd