Noves oportunitats de jocs

L’Escola ja disposa de nou material en l’àmbit esportiu: 4 cistelles de bàsquet, 6 bancs suecs i un compressor per donar aire a les pilotes. Tot aquest material ha estat adquirit mitjançant la col·laboració de l’Ajuntament de La Fuliola i Boldú a qui l’Escola vol agrair aquesta aposta per fer un centre educatiu amb materials de primer nivell, tot equipant l’esbarjo i el gimnàs d’una manera excepcional.

Ara mateix, el pati de l’escola disposa de dues pistes de minibàsquet, tot oferint noves oportunitats a l’alumnat i allunyant-nos d’un pati futbolcèntric. A més a més, s’han renovat els bancs suecs que ja teníem al gimnàs, els vells estaven trencats i suposaven un risc per als usuaris.

Per a la instal·lació de les cistelles de bàsquet s’ha hagut de perforar el terra i fer un cub de formigó, ja que són cistelles que van ancorades, d’aquesta manera evitem elements que podrien causar contusions a l’esbarjo. El pal és arrodonit i a més a més porta una protecció d’espuma per evitar possibles cops. El tauler de la cistella és de metacrilat del màxim gruix que hi ha al mercat, apte per a exterior. Tots aquests treballs d’instal·lació els han fet els membres de la brigada de l’Ajuntament a qui també volem agrair el seu bon treball i esforç.

Els bancs suecs són de fusta de roure i ofereixen unes oportunitats de creació de jocs que fins ara no disposàvem.

Si voleu veure algunes fotografies, us les deixem aquí: https://photos.app.goo.gl/JVg3sgEXUE4uFXhG9

Esperem que tot aquest material duri molts anys!