No és un adeu, és un arreveure!

Benvolguda Comunitat Educativa de l’Escola Guillem Isarn de La Fuliola i Boldú,

El curs ja s’acaba, diferent, però s’acaba i això és sinònim de retre homenatge a 14 alumnes que no només acaben aquest curs “estrany” sinó, que també acaben la seva etapa de primària i, per tant, l’escolarització a la nostra escola. No és un adeu, és un arreveure. Han estat 9 anys de convivència, d’aprenentatges, d’emocions, alegries i ensurts, però res us ha aturat en aquest pas per l’escola. Els mestres hem estat al vostre costat per acaronar-vos quan ho heu necessitat i per esperonar-vos quan ho heu requerit.

A partir d’ara comenceu tots vosaltres a recórrer un llarg camí, un camí diferent i que haureu d’anar teixint vosaltres mateixos en funció de les necessitats, els objectius i els interessos que us aneu plantejant o que la pròpia vida us vagi formulant. Ja no anireu tots junts a la mateixa classe. Comença una etapa desconeguda però dolça de viure. Estigueu alerta perquè està plena d’obstacles, d’ensurts, d’enigmes, de problemes que haureu d’anar desxifrant, gestionant i resolent dia a dia, sense tirar mai la tovallola, prenent sempre les decisions de manera intel·ligent, raonada, sensata i assenyada. Tingueu present que el què us espera no és gens fàcil però no us desanimeu davant d’aquestes paraules perquè el conjunt d’experiències viscudes que formaran part del vostre ser, us enriquiran tant a vosaltres com a les persones que tindreu al vostre costat. No oblideu mai de compartir. Ho vareu aprendre de ben petits i porteu molts anys fent-ne us, no ho deixeu en l’oblit. Aquell que comparteix idees, coneixements, emocions, els bons i no tan bons moments, s’enriqueix personalment. I com va dir Heràclit “Un no pot trepitjar dues vegades el mateix riu” per tant doneu al màxim de vosaltres a la VIDA.

Per tot això, volem obrir un link a la nostra pàgina web, que permeti a tothom que ho desitgi pujar-hi una foto, un vídeo, unes paraules, un escrit per a que tots vosaltres pugueu gaudir del record de les persones que formem la Comunitat Educativa de l’Escola Guillem Isarn.

Per aquest motiu, animem a tothom a participar en aquesta iniciativa, petits i grans, de P3 a 6è, famílies, tothom que tingui un missatge, una imatge o un vídeo amable per compartir amb aquests infants que ja s’han fet grans, que el pugi al link!