Lleida TV s’interessa pels nostres Tallers dels divendres !

El proppassat divendres 3 de novembre vam rebre una visita molt especial. La tele ens venia a enregistrar!!!!

Com bé ja sabeu els Tallers dels divendres són una forma d’impartir les classes diferent al que estem acostumats. Ens organitzem diferent i aprenem diferent. Aquest fet ha atret l’interès, en primer lloc, de tot l’alumnat. Les seves cares i les seves expressions quan saben que toquen els Tallers dels divendres són ben divertides i desprenen entusiasme, il·lusió, emoció i ganes de saber a quin Taller els tocarà anar, quatre dels ingredients necessaris per a l’aprenentatge.

Aquest fet també ha copsat l’interès de Lleida TV que es va posar en contacte amb nosaltres per venir a fer un petit reportatge d’aquesta manera de treballar que tenim a l’escola. Volem agrair a aquest mitjà de comunicació el fet de posar en valor l’escola pública i la seva metodologia.

Us deixem l’enllaç per a que pugueu veure el reportatge de Lleida Televisió: