L’escola, al servei de l’alumnat!

Aquest curs que estem a punt d’estrenar, també estrenarem aules!

Iniciem una nova forma d’organitzar-nos i per aquest motiu necessitem espai. L’edifici escolar de la nostra escola és un goig i gràcies a ell podem endegar els nostres AGRUPAMENTS SINGULARS!

Si voleu veure les aules que utilitzarem aquí us deixem l’enllaç per començar a fer un tastet!

I si voleu saber el que són aquí us deixem aquesta infografia per informar-vos de com ens organitzarem:

Inforgrafia Agrupaments Singulars by Escola Guillem Isarn on Scribd

Agrair la gran tasca organitzativa, compromesa i d’implicació de tot el claustre docent que ha fet possible aquest canvi d’aspecte de la nostra escola. Esperem que serveixi per millorar, encara més, els processos d’ensenyament-aprenentatge de tot el nostre alumnat.

Benvingut F U T U R !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *