La cançó del 25è Aniversari

Hola a tothom, els alumnes de 5è us presentem el nou projecte en el que estem treballant:

Després de la cançó exitosa del DENIP hem començat a treballar en una nova cançó.

Aquesta cançó parla de la història d’aquesta escola, de tots els alumnes que hi han passat i els mestres que hi han treballat.

Per elaborar aquesta cançó vam començar treballant amb el so, escollint la base instrumental. A continuació, en vam elaborar la lletra. I finalment, vam adequar el to a les nostres veus.

Pretenem que aquesta cançó es converteixi en un èxit com l’anterior i per això ja hem començat amb el procés de gravació.

Esperem que quan surti publicada us agradi tant com ens agrada a nosaltres.

A continuació us deixem una mostra del primer assaig.