LA BIOECONOMIA CIRCULAR

Aquest segon trimestre l’alumnat de Cicle Superior ens hem endinsat en el món de la BIOECONOMIA CIRCULAR.

En el marc de la II Setmana de la transformació econòmica de les Terres de Lleida, Pirineu i Aran, impulsada pel Departament d’Acció Climàtica, Educació i el Biohub, aquesta forma part d’un seguit d’activitats a nivell europeu promogudes pel Bioeconomy Changemakers Festival 2024, que organitza la Comissió Europea.

La primera activitat que hem fet ha estat un Taller d’Iniciació a la Bioeconomia a càrrec de l’Ester, amb qui hem conegut de primera mà de què es tracta la bioeconomia circular i l’aprofitament de recursos.

Seguidament, hem participat en el Concurs “Transformacions Escolars: Munta’t la teva Pel·lícula”, amb la creació d’un telenotícies en el qual nosaltres ens ficàvem a la pell de periodistes i col·laboradors per explicar la importància d’aquest moviment.

Finalment, avui hem anat a la Gala d’Entrega de Premis Transformació Econòmica, a la Llotja de Lleida, on hem realitzat un seguit d’activitats relacionades amb el tema i hem gaudit de l’acte d’entrega dels premis juntament amb alumnes de les altres escoles que hi han participat.

Tot plegat ens ha ajudat a prendre consciència sobre la importància de la implicació de les persones en la bioeconomia circular per a un desenvolupament sostenible davant d’un planeta amenaçat pel canvi climàtic.

Aquí us en deixem un recull fotogràfic: