Jornada esportiva al parc de Sant Eloi de Tàrrega

Avui els infants de 5è i 6è han participat a la Jornada esportiva al parc de Sant Eloi de Tàrrega. Aquesta jornada està organitzada pel Seminari de mestres i professors d’Educació Física de l’Urgell. Un seminari de formació i innovació en el marc de l’educació física en el que tots els docents implicats ens nodrim de les bones pràctiques que es fan als diferents centres educatius de la comarca.

Avui, a Sant Eloi, hi havia més de 750 alumnes d’escoles i instituts practicant diferents jocs. Tot ha estat molt ben organitzat i ens ho hem passat molt bé. Si voleu veure algunes fotos ja sabeu que només cal que cliqueu a l’enllaç que us deixem a continuació: