JA TENIM DELEGATS VERDS

Us recordem que, com  Escola Verda que som, cal crear un COMITÉ AMBIENTAL que tindrà aquestes funcions:

– Plantejar activitats i desenvolupar estratègies dirigides a la sostenibilitat i la millora, conservació i cura del Medi Ambient.

– Fer arribar les propostes i decisions plantejades en les reunions a la resta de companys als quals representen.

– Participar en campanyes i accions que es duguin a terme al municipi, comarca, …

– Intentar fer conscients a tots els membres de la nostra Comunitat Educativa sobre la necessitat de millorar l’ús dels recursos i tindre cura del Medi Ambient.

– Fer el seguiment i l’avaluació de les activitats que es duen a terme dins del projecte d’Escola Verda.

El COMITÉ AMBIENTAL està format per:

– Un membre de l’Equip Directiu.

– Un mestre/a de cada cicle.

– Un alumne (delegat verd) escollit a cada classe de primària.

– Un representant dels pares/mares

– Un representant de l’Ajuntament.

– Un representant del personal no docent.

Ens reunirem EN HORARI DE MIGDIA (de 12’30 a 13’30 h.) ,com a mínim, una vegada per trimestre.

L’alumnat ja ha escollit els seus delegats verds, són els següents:

– PRIMER: Mireia Pedrós Carbonell

– SEGON:  Saul Belillas Claveria

– TERCER: Martina Martínez Mañá

– QUART: Daniela Bilillas Pérez

– CINQUÈ: Gerard Pina i Utgés.

– SISÈ: Eduard Ribalta Krytsov.

Falta nomenar el representant dels pares/mares de l’Escola. Si hi ha algú interessat en formar-ne part, es pot posar en contacte amb l’Escola. Recordem que farem les reunions al migdia i caldria que fos un pare/mare amb disponibilitat per assistir a les reunions en aquest horari.

Esperem rebre les vostres candidatures i propostes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *