G R À C I E S ! Donants de sang

Avui, la nostra escola, ha rebut la visita molt entranyable de la persona representant de la Federació Catalana de Donants de Sang de La Fuliola i Boldú i ens ha regalat exemplars del conte titulat La geganta de la sang, un llibre escrit per Albert Torra Cabello i il·lustrat per Ermengol.

Des de l’Escola volem agrair a la Federació Catalana de Donants de Sang i a la seva representant per fer-nos, any rere any, aquest obsequi en forma de llibre i lectura! Un llibre que, a més a més de conscienciar sobre la importància d’aquest gest tan solidari de donar sang, ha de servir per confeccionar la biblioteca personal de cada alumne dintre de les seves llars.

Podeu veure dues fotos dels llibres al següent enllaç: