Ens arriben taules i cadires noves!

Degut al pas de l’alumnat i del temps, el mobiliari de l’escola s’havia anat deteriorant tot i que podem dir que estem molt satisfets de com l’alumnat cuida del material i del seu entorn. No obstant això, a cicle mitjà hi havia des de feia anys algun marge de millora en la qualitat i l’estat de les cadires on s’asseuen els infants. Les taules també calia renovar-les. Vam aprofitar per demanar al Departament d’Educació aquesta renovació de taules i cadires. Doncs ens han arribat 60 conjunts de taules i cadires noves que ja estan instal·lades a les aules respectives. Han arribat de dues mides, les corresponents per a infants de cicle mitjà (talla 4) i les corresponents a infants de cicle superior (talla 5). Totes elles color faig que també fa més amable l’estètica de l’aula.

Així que volem agrair al Departament d’Educació, i concretament als Serveis Territorials de Lleida, la seva gestió àgil i eficaç que ha tingut en aquesta renovació de part del mobiliari de les nostres aules, fent així, una escola més agradable.

Si voleu veure com han quedat les aules, aquí us en deixem un tastet: https://photos.app.goo.gl/vwii7LsoHaPBgLqq7