Emocions a flor de pell en l’últim dia de curs!

Sembla que era ahir quan començàvem un curs escolar nou, amb noves normatives respecte la pandèmia que ha marcat els ritmes a les aules i les organitzacions, però gràcies a l’esforç de tothom, famílies, docents i comunitat educativa en general, s’ha acabat un curs amb nota!

Avui hem conclòs el curs 2021-2022, amb una primera part del dia replè d’actes molt emotius i actuacions dels infants de l’escola. Les nenes de I3 han obsequiat als infants que marxen a l’institut amb un detall molt bonic, i això ha estat correspost per l’alumnat de 6è que també han regalat un detall a les alumnes d’I3. Hem continuat amb actuacions musicals i coreogràfiques de tot el treball que s’ha fet durant el curs a l’àrea de música. I, finalment, encara hi ha hagut temps per tornar a cantar la cançó versionada del mític grup U2 titulada “Gràcies Joan” en motiu de la jubilació del director de l’escola, durant 26 anys i més de 30 impartint classe a l’Escola Guillem Isarn. Com no podia ser d’una altra manera, al final, l’alumnat i el Joan s’han fos amb una gran abraçada!

Seguidament hem pogut menjar un gelat a l’hora de l’esbarjo per anar refrescant la segona part del dia: la gran remullada final. La comissió del tercer trimestre ens ha preparat un munt de jocs d’aigua i hem pogut gaudir dels jocs i de la fresqueta, que tant ens convé en aquesta època de l’any amb tanta calor.

Si voleu veure algunes imatges, us les deixem aquí: https://photos.app.goo.gl/zXkpCJJnWYBxoHfd8