Els TALLERS dels divendres, que comenci l’espectacle!!!

I per espectacle, les cares dels nostres infants plenes d’il·lusió i entusiasme per saber a quin taller aniran!!! Quin goig veure’ls les carones amb els ulls ben oberts per a l’aprenentatge. Els TALLERS dels divendres comencen a ser un segell d’identitat de la nostra escola, una forma d’organitzar-nos i ensenyar diferent, que aporta motivació i una manera d’aprendre molt vivencial. Gràcies a les hores de gestió autònoma que permet el currículum ja fa dos cursos que vam dissenyar aquesta nova metodologia i manera d’organitzar-nos a l’escola. La recepció per part de l’alumnat i per part de la comunitat educativa ha estat un èxit, per aquest motiu, aquest curs, repetim! Nous tallers, noves vivències i nous reptes; que fan dels divendres a la tarda un moment que ningú es vol perdre.

Aquest curs tenim els següent TALLERS:

· Taller de l’aula sensorial.

· Taller musitrivial.

· Taller de lògica i estratègia.

· Taller de teatre “A escena!”.

· Taller en anglès Little chef.

· Taller de reptes d’educació física.

· Taller de l’hort.

· Taller d’experiments.

· Taller en anglès “Dance and yoga for kids”.

· Taller d’autoretrats.

· Taller sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Us deixem unes quantes fotos del primer dia dels TALLERS dels divendres d’aquest curs: https://photos.app.goo.gl/QhmnBz61zeQbqvWY7