ELS DE SISÈ TAMBÉ HEM FET UN “ESCAPE ROOM”

La biblioteca de la nostra escola s’ha convertit el matí del dimarts 1 de desembre en un “Escape room”. L’alumnat de sisè hem participat en aquesta activitat dissenyada i creada pel Robert (Tècnic d’Integració Social de l’Escola) amb la col·laboració dels nostres mestres. Hem tingut 45 minuts per anar resolent les proves que ens anàvem trobant i que ens han permès, al final, desactivar la bomba abans que s’acabi el temps. Ens ha servit per treballar d’una forma lúdica i competencial activitats de matemàtiques, llengües i geografia. Ens ho hem passat molt i molt bé i la biblioteca estava molt ben decorada i ambientada (amb llums de colors, fum, efectes especials, …). Ah, per cert, hem tingut una sorpresa, han vingut els mitjans de comunicació (premsa i televisió) a enregistrar-nos mentre fèiem l’activitat i sortirem als diaris i a la televisió!!!

Hem fet dos grups, mentre un grup anàvem a fer l’Escape room, l’altre grup feien racons de matemàtiques a la classe.

Voleu veure fotos de l’activitat? Aquí les teniu.