El pati que volem! Jornada familiar.

El proppassat diumenge 22 d’octubre l’AFA de l’escola va organitzar una jornada de pati on moltes famílies i docents es van arromangar per arreglar el pati on cada dia hi juguem els infants de l’escola. Una jornada fantàstica on es van millorar molts raconets de l’esbarjo possibilitant, així, noves maneres de relacionar-nos amb l’entorn, nous jocs, noves possibilitats, nous reptes!

Volem agrair a totes les famílies que ho van fer possible, a tots els docents que van venir per col·laborar-hi i felicitar-vos per com ha quedat. Moltes gràcies!

Us deixem algunes imatges de les actuacions que s’hi van fer:

• Enretirada del cotxe i al seu lloc vam muntar peça per peça una caseta de fusta que es va collar a terra amb els ancoratges del proveïdor.
  • Es va pintar i refer el palet del sorral amb els tubs de transvassaments.
  • Es va cosir el tipi per manteniment i hi van cosir unes formes geomètriques. També en aquesta zona es va netejar la zona dels troncs a terra i es van pintar.
  • Es van enretirar els 4 palots vells i se’n van posar tres de nous, que els vam pintar i s’hi va dibuixar una una carretera.
  • Es van repintar els dibuixos de terra i en vam fer un de nou: la pista de xapes.
  • Es van soterrar dos tubs de drenatge de sis metres de llargada al pati infantil, a veure si podem aconseguir que almenys no s’entolli tant.
  • Les jardineres quadrades d’infantil les vam reparar i pintar.
  • Es van muntar les taules de pícnic amb els ancoratges i collats pota per pota amb cubs de formigó. Esperem que gaudiu tots plegats d’aquesta zona.
  • Es van deixar passats els tubs del reg gota-gota i faltarà travessar el muret de formigó i empalmar amb la toma d’aigua de les piscines.
  • Es van canviar de lloc el palet dels insectes.

ENHORABONA PER TOTA AQUESTA FEINADA!