Diada de Sant Jordi

Els infants de l’escola i en el marc de la Diada de Sant Jordi han pogut gaudir d’un mercat d’intercanvi de llibres reutilitzats i també d’una activitat d’escape room per conèixer una mica més la llegenda d’aquesta Diada.

Durant el matí han pogut bescanviar diferents llibres. Aquesta iniciativa ja va començar diumenge on l’AFA de la nostra escola va recollir llibres usats. A més a més, per cada llibre que portaven els infants se’ls donava un val que ha servit per fer l’intercanvi avui a l’escola.

A la tarda, han hagut de descobrir una combinació secreta que els ha permès obrir un cofre on hi havia el “tresor”, uns punts de llibre per fomentar la lectura.

Si voleu veure algunes fotografies, aquí us deixem l’enllaç: https://photos.app.goo.gl/SJe4AoPC1b8w8bL9A

Bona Diada a tothom!