Concurs del logotip de l’AFA

L’AFA de la llar d’infants municipal “Els Barrufets” i de l’Escola Guillem Isarn van proposar que els alumnes des de P5 fins a 6è els ajudessin a dissenyar el logotip que representaria l’AFA. Doncs els alumnes de 5è ja han fet les seves propostes. Les voleu veure? Cliqueu a l’enllaç!

La proposta creativa gira entorn de l’skyline de l’edifici que allotja les dues entitats educatives que representa l’AFA, la llar d’infants i l’escola d’infantil i primària. Per aquest motiu s’ha pres com a base l’edifici que uneix aquestes dues entitats com a nexe d’unió. També cal recordar que el logotip de l’escola és l’edifici escolar, per aquest motiu pensem que es veurà una representació molt potent mitjançant la semblança entre l’un i l’altre.

Anem a veure les propostes creatives!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *