COMITÈ AMBIENTAL

Aquest dijous dia 11 de novembre s’ha realitzat la primera reunió del comitè ambiental, formada per un alumne de cada curs de primària, la representant de l’Ajuntament, el representant del PAS i un membre de cada cicle de l’equip de mestres de l’escola.

En aquesta primera reunió s’han revisat els acords i les actuacions preses el curs passat.

Els representants verds han exposat les propostes de cada classe i s’han decidit alguns acords per a dur a terme durant aquest curs escolar.

Entre algunes propostes, s’acorda fer una campanya per tal de reduir l’ús de paper d’alumini i paper film,dur a terme diferents actuacions a les diferents places apadrinades, proposta de tenir cura de l’entorn proper…

Esperem que a la propera reunió s’hagin pogut dur a terme algunes d’aquestes propostes.

Comitè ambiental.