COMITÈ AMBIENTAL

Aquest dilluns dia 28 de febrer hem realitzat la segona trobada del Comitè ambiental.

Hem revisat els acords presos de la primera reunió i un dels aspectes dels quals estem molt contents és del fet que s’ha eliminat gradualment de paper d’alumini i film transparent dels esmorzars. Gràcies famílies per la vostra col·laboració.

Les propostes que han aportat els alumnes de l’escola són les següents: realitzar una activitat de plantada de plantes o flors a les diferents places. Els nens i nenes de l’escola també han vist la necessitat de cuidar el nostre entorn, és per això que decideixen elaborar cartells informatius per a conscienciar a la població sobre el fet de cuidar el nostre municipi.

Properament a les places trobareu uns codis QR elaborats pels alumnes amb informació sobre les diferents aspectes de les places del municipi.