Catacling, cataclang… i visca la castanyada!

Avui els i les alumnes de l’escola hem pogut gaudir de la festa de la castanyada! Tot el dia hem estat ben entretinguts, durant el matí hem hagut de preparar les paperines per posar les castanyes i a la tarda, festa gran!

Per fi, les famílies han pogut entrar dintre del recinte de l’escola i els i les alumnes hem pogut exhibir-nos davant dels nostres pares, mares, padrins i padrines. Ha estat genial!

El mestre David durant molt de temps ens ha ajudat a preparar unes danses molt divertides que hem ballat al pati de l’escola i finalment… nyam nyam, hem menjat les castanyes que amb molt de gust ens han cuit l’AFA del nostre centre, així que moltes gràcies!

Si voleu veure algunes fotos, aquí us les deixem: