BONA DIADA !

Enguany, per commemorar la Diada Nacional de Catalunya el proper 11 de setembre, la Generalitat de Catalunya ha escollit posar l’accent en el català. Per aquest motiu, al ser la llengua vehicular de l’escola i un àmbit lingüístic que es treballa amb els alumnes volem afegir-nos en la difusió del del cartell. Celebrem una llengua viva i vibrant. Reivindiquem una llengua que rebrota, creix i s’enforteix fins i tot en les circumstàncies més adverses. Una Diada amb molts accents. Una llengua per formar part d’un país, una llengua compartida, una llengua d’acollida, una llengua nacional.